Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2008 01:09 - Жив съм още (и се кефя на ретро коли)
Автор: ricetek Категория: Забавление   
Прочетен: 1211 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2008 01:14


   Здравейте на всички! Ох, не съм писал в блога си от светлинни години. Искам горещо да благодаря на всички знайни и незнайни хора, които продължават да пускат по някой глас. Оценявам го, да знаете!  Какво да направя, постоянството не ми е от най-присъщите черти. А и напоследък в работата съм доста натоварен и вечер като се прибера, мозъкът ми е като паниран кашкавал. Не става за нищо друго, осен за гледане на филми и играене на игри. В скоро време ще драсна един пост, в който да разкажа по-подробно какво става с мен, обаче сега ще иде реч за автомобили. Миналата неделя (18 май), през Шумен премина Класик рали "Златни пясъци". То, както сигурно се досещате от думата “класик”, е за ретро коли. Във въпросната неделя, грабнах едно служебно апаратче и направо казах на колегите, че ме няма за половин час. Таратайките щяха да пристигнат в 12.45 пред общината. Беше адски пек и след петнайсет минути прекарани навън, колената ми почнаха да стават гумени. Колите бяха единадесет, май. Голям мечта ми беше да се появи някой “Мустанг”, но си наех, че се надявам на прекалено много. Най-забележителното бяха един “Мини Купър” и един “Опел Капитан”. След като изтърсих няколко високопарни и напълно несвързани изречения, сега ви предлагам да разгледате снимките:

  (Снимките не са обект на авторски права, но ако все пак желаете да използвате някоя от тях, моля драснете един ред)

image  image
image   image
image   image
image   image
image   image
image   image
image   image
image   image
image  image
image  image
image   image
image   image
image   image
image


Тагове:   ретро,   още,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ricetek
Категория: Други
Прочетен: 170546
Постинги: 39
Коментари: 101
Гласове: 694
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930