Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2008 01:46 - Някакви разпръснати мисли + малко разсъждения за хаус музиката
Автор: ricetek Категория: Музика   
Прочетен: 6291 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Седя си аз в един без петнайсет, а срещу мен неразбиращо се белее празната страница на word-а. Пфу, не съм писал нищо сериозно в блога си от  толкова отдавна. Какво става с мене напоследък – ами какво ли не. Ходих на сватба на един от най-добрите си приятели във Видин. Канех се да седна да напиша един пространен пътепис, подобен на варненския, но ме тресат невероятни мързел и апатия. От тогава мина почти месец, и първоначалните цветни впечатления вече започнаха да избеляват. Развил съм някаква лека депресийка напоследък. Работата ми е изключително еднообразна, което сигурно помага доста. Като прибавим към това липсата на двигателна активност, хроничното недоспиване и гледането на психотрилъри по малките часове на нощта, картинката става просто невероятна.
  Наскоро се сдобих с един от апотеозите на човешкият мързел. Безжична мишка. От доста време ми беше мерак, та си начесах крастата най-накрая. Кво пък, поне един кабел по-малко около компира, лошо ли е? За протокола – PLEOMAX SCM 4600.
image
  Бутоните отстрани са програмируеми и по подразбиране са за командите “back” и “forward”. Голям кеф, придвижвам се из компютъра със скоростта на светлината. Толкова бързо, че горкия забива понякога.
  В колкото и скапано настроение да съм обаче, едно нещо може да ме извади от него (поне за малко) и това е музиката. Преди около седмица, когато ми остана малко време за блеене на работното място отидох на blog.bg  да видя какви са последните постинги в категория “музика”. Познайте...?!? Всеки от първите три беше с дължината на докторска дисертация и се занимаваше с изключително изтърканата вече тема “Оплюване на попфолка и неговите поклонници”. И пак се почват едни безкрайни полемики кой бил тъп, кой умен, кой как се обличал и така нататък, знаете я тая песен. Хуленето на въпросния стил само още повече настървява неговите фенове, пък и подхода хич не е градивен (а напоследък е фешън да сме градивни).
  Аз пък си обичам хауса (ох, казах мръсна думичка, отивам да си измия зъбите). То и за тоя чуден звук какво ли не се изписа напоследък. Приравниха го с кючеците, мани мани. Ами то и това мазно, комерсиално, еднообразно, зациклящо електро верно си е чалгата на електронната музика. Music for the masses… фекалии с праз. В които и шуменски бар/дискотека да отида, ми го пускат тоя псевдо хаус. А мене ме дразни нечовешки, защото имам претенции, че поне малко ги разбирам работите. Лаиците се кефят на всичко, каквото им спуснат, защото нямат поглед. Оппа, и аз се поолях със спама, и аз взех да се надувам. Та значи, какво правя: стартирам в блога си две рубрики: Ricetek’s weekly Top 6 и Ricetek’s House Propaganda.

image

image

  В първата ще представям шестте парчета, които са ми направили най-силно впечатление през седмицата. Първоначално мислех да са десет, но щях да се поозоря, пет са прекалено малко, затова се спрях на този вариант.
  В “House propaganda” ще ви запознавам с малко известни (поне в България) продуценти и диджей, които по мое мнение правят интелигентна електронна музика.
  Целта ми е да представя едно малко по-различно лице на хаус музиката, прекрасни некомерсиални тракове, създавани от хора със сърце и интелект. Със сигурност няма да ги чуете в последната компилация “Ibiza Mega Electro hits Vol. 8421….”. Това е моят начин да популяризирам музиката си, от безсмислени дразги няма смисъл. Дано хората да чуят, да видят, пък барем някой направи разликата. Това е засега. Айде чао!


Тагове:   малко,   музиката,   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nmlss - аааа и аз имам мишка с back и forward. ...
28.05.2008 08:58
аааа и аз имам мишка с back и forward... много сртранно как след определено време се чудиш как си се справял без тях... :D:D
цитирай
2. mitternacht - Честита мишка!
31.05.2008 00:14
Едно време, даже без скролчета бяха :)
Хауса и въобще този тип музика е хубава.Нищо общо с чалгата.
Хъм... габбера (габа или както там се произнася на бг) ли е най-най-тежкото?
цитирай
3. анонимен - . . . . Heh Gabbata, no ima i po stranni ...
05.06.2008 13:54
....Heh Gabbata, no ima i po stranni i tvyrdi neshta pochti neslushaemi. Stilove blizki do gabata kato Speedcore, Terrorcore i t.n mojem da dobavim i IDM. Vse neshta dosta po-razlichni ot House-a :D
цитирай
4. tessy - много хубав пост,
07.06.2008 01:43
с нетърпение чакам новите рубрики. Случайно да имаш профил в майспейс? Ако да, може да ми го драснеш на лични :)

Поздрави!
цитирай
5. анонимен - PLEOMAX
21.01.2010 01:25
A някой да ми каже как се програмират тези бутони???
аз си купих такава мишка и съм мн. доволен.Под дефолд явни си беше настроена , но след тва бутоните спряха да бачкат :( сега пък бек ми е противоположния бутон, а бутоните за плеъра хич не моа да ги подкарам :(((((((((((
цитирай
6. анонимен - shadow
19.01.2011 20:45
имам я същата и то от година и половина работи перфекно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ricetek
Категория: Други
Прочетен: 170429
Постинги: 39
Коментари: 101
Гласове: 694
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930