Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2008 15:42 - Желания и ПОжелания за новата година, в картинки
Автор: ricetek Категория: Забавление   
Прочетен: 1934 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 01.01.2008 16:46


Хай да ви е честита!
Пожелавам ви най-вече душевен мир. Неща като здраве, щастие, оптимизъм, са  резултат от това.

Идеята за този пост се зароди в главата ми преди 1-2 седмици и постепенно се развиваше. Да видим сега какво съм измъдрил. В началото са желанията и пожеланията за мен (щот съм долен егоист), а в края са тези за вас.
Та значи тази година искам:

1. Да срещна генно модифицирана жена, комбинация от:

image  







и

image
Мария Кюри       Серена Аутиери

Не знаеш коя е Мария Кюри?!? Що си спал/а в часовете по химия, а?
Айде нещо по-некомерсиално. Стига с тая Анджелина Джоли.
Серена Аутиери е италианска актриса.
Вътрешния глас някак си ми нашепва, че такова животно нема.

2. Да спра да...

image

3. Да започна отново да...

image

4. Да имам за домашен любимец:

image
и/или
image

5. Да посетя...

image
Обичам я тая държава. Някой път ще ви разкажа защо.

6. Да имам...

image
Нали така казват в рекламата: "Ти можеш с Canon". Еми да вземат от централата да ми подарят един такъв фотоапарат, пък аз ще им покажа какви снимки мога да правя.

7. И това...

image
Creative SoundBlaster XFi - Fatality Edition. Това заедно с парчето на "Plump DJs - System Addict", може да послужи за разрушаване на опасни сгради.

8. И това...

image

9. И това...

image
Nokia 5700 XPress Music с безжични bluetooth слушалки. Вече започвам сериозно да се притеснявам за слуха си.

10. И това...

image
Ако някой се чуди какво аджеба е това -  стрели за  дартс. Запален играч съм.

11. Искам да подкарам това...

image

И тази година смятам да слушам хаус и да съм така:
image

Сега пожеланията за вас:

Да има повече от това...
image
По-малко от това...
image
И дано никога не сте така...
imageimage
Да не се налага да работите на това...
image
През повечето време да сте така...
image   или така   image
Ако все пак нещата се скапят да сте така...
image

Дано до следващата Нова година да не ми се наложи пак да оформям такъв пост :-)


Тагове:   новата,


Гласувай:
0



1. chara - честита 2008!
01.01.2008 15:52
пожелавам ти воля, търпение и постоянство да осъществиш мечтите си! Все пак тази година имаш 366 дни!
цитирай
2. mitternacht - ..
19.03.2008 23:50
Много готин постинг!!!
Да почна по ред :)
Мария Кюри беше химичка, мацката на един друг химик, май измислили Полоний, щото били от Полша.Може и да мешам нещата :)))
Иначе, май предпочитам Моника Белучи :)
2.Пушенето вреди... пожелавам ти, да ги откажеш...
3... може и без тренировки, никога не съм ги възприемал като нещо задължително :)
6.Точно сънувах, че имам цифров... би било готино...
7.Това е... ъъ... звукова карта?
Каква е разликата?Вади по-качествен звук?Не зависи ли и от самия файл?
8.еййй гледах някакви подобни, обаче бяха.. солидна сума :))) ама сигурно е жестоооко :)

Пак да кажа-готин постинг :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ricetek
Категория: Други
Прочетен: 170563
Постинги: 39
Коментари: 101
Гласове: 694
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930