Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2007 22:58 - На майстора... тезгяха.
Автор: ricetek Категория: Технологии   
Прочетен: 1411 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 13.11.2007 23:16


  Не, не става въпрос за тезгях дървен, с менгеме на него, отрупан с рендета и пили. Просто опит да бъда оригинален. Умерено неуспешен опит. Та в този ми пост ще иде реч за лицето на компютъра – работния плот, десктопа или който както там го нарича. Вие харесвате красиви лица, нали?!? И аз харесвам. И затова, като седна на компютър обичам той да е украсен, напудрен с готин уолпейпър и гримиран със симпатични стилни иконки. А, и въпросният десктоп да е изчакълен по най-невъзможен начин, така, че да е продължение на мисълта ми. Наскоро започнах нова работа и едва дочаках предишния човек да “бие каиша”, та да започна с преобразяването на служебната машина. Първо започнах плахо – смених само тапетчето. След това се поотпуснах и смених и някоя друга иконка. Едвам се удържах да не издрусам и една кожа на Уина, но машинката е с 512 RAM, а е натоварена с доста неща и това щеше да ми струва много производителност.
  Просто откачам, като видя хора, които от месеци и години си работят със синята кожа на Windows XP и с оня тапет с полянката. Мамка му, колко задръстен трябва да си, за да ги траеш тия двете неща (съжалявам, ако съм обидил някого). Работният плот трябва да изразява индивидуалност и стил. По дяволите, аз прекарвам осем часа на ден пред този курник, обяснете ми, как мога да я гледам тая поляна. Най-накрая ще проговори селското в мен, ще отворя Paint-а и ще нарисувам една овца върху тази ливадка. А може и няколко.
Та най-накрая ето ги и резултатите от творческите ми напъни:

(Малко скрийншотове от домашния и служебния комп)

Служебното РС

image  Тая бяло-сива векторна мацка като я намерих, мед ми капна на сърцето. Порция свежест за окото в напрегнатия работен ден.








Домашното РС


imageimage

imageimage

image

  Ако някой се изкефи нечовешки на някои от уолпейпърите или иконите, питайте и ще ви кажа от къде да си ги свалите



Тагове:   Майстора,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - :)))
15.11.2007 21:54
"...обяснете ми, как мога да я гледам тая поляна. Най-накрая ще проговори селското в мен, ще отворя Paint-а и ще нарисувам една овца върху тази ливадка. А може и няколко."-
Много ме развесели с това ;) Прав си.
И аз се чудя, ама гледам доста хора още си държат добрата стара полянка на десктопа.. Може да страдат от носталгия.. знам ли ;)

Иначе аз си слагам вече мои си снимки на десктопа. Най добре си ми пасва така :) Ама не мои, в смисъл с мене (би било някак твърде самовлюбено ;), ами снимки правени от мен, някакви красоти там, природни примерно :)
Бих нарисувала също картинка, но така ми е по-лесно- със снимка :-)

Поздрави и да сменяш уолпейпърите ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ricetek
Категория: Други
Прочетен: 169840
Постинги: 39
Коментари: 101
Гласове: 694
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031