Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2008 00:00 - House Weekly Top 6 - 23.08.08
Автор: ricetek Категория: Музика   
Прочетен: 2190 Коментари: 1 Гласове:
0



image

23.08

  У-ф-ф-ф! Полагам невероятни усилия да спазвам обещанията си (поне тези пред себе си). Ето я поредната спретната седмична хаус класацийка.
  Кой казва, че не може да има комерсиална и едновременно с това качествена електронна музика. Този път съм подбрал парчета, които хем са слушаеми за по-масова аудитория, хем музикалната им стойност почти не е пострадала. Траковете на Chris Lake & Emma Hewiff, Sandy Vee и Samantha James са пример за това какъв би трябвало да бъде съвременния клубен саунд.

  Сигурно ще забележите, че в плеъра са пет песни, а не шест. Колкото и да се опитвах да кача “Carry Me Away”, системата продължаваше да ми дава “Suspected Copyright”. Прекомпресирах парчето, променях името на файла, резултата беше все същия. За тези които не го знаят, съм дал линк към YouTube в листата. Да, не е ново, но дали заради текста, или заради нежния женски вокал се настани трайно в сърцето ми.

  И имам един въпрос. Що никой не ми коментира класацията бе?

  Глас от публиката: Абе я да се мааш от тука! Ти тая пършива класация и тъй и тъй я пускаш на три месеца един път! Хайванин!

И така, слушайте и коментирайте. Абе всъщност правете квот искате (ама слушайте) :-)

Powered by eSnips.com

1. Sebastien Leger & Chris Lake - Ghost
2. Chris Lake Feat. Emma Hewiff - Carry Me Away (Radio Edit)
3. Samantha James - Breathe You In (Eric Kupper Remix)
4. Cosmic Belt - Neon Shuffle
5. Sandy Vee - Running Away (Hirshee Mix)
6. Micha Moor - Space (Deniz Koyu Remix)


Тагове:   Top,   house,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - браво
11.09.2008 23:22
пич си мой аз ти слушам класациите, супер мн ме радват, тряа и аз да напрая някоя да разменим малко опит :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ricetek
Категория: Други
Прочетен: 170569
Постинги: 39
Коментари: 101
Гласове: 694
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930