Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2007 22:31 - Радвайте се на малките неща!
Автор: ricetek Категория: Лични дневници   
Прочетен: 984 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.11.2007 23:18


  Хм, съвсем помежду другото, днес имам рожден ден. Да ви кажа, малко е тъпичко да си рожденик в неделя, защото не знаеш кога точно да празнуваш. Реших, че не ми се чака цяла седмица, та да вдигам купона чак другият петък или събота. И открих решението... Ще направя лудницата в събота вечерта, и точно в 00.00 часа вече ще съм рожденик. Естествено забавата беше в PLATINUM, местенце за което вече съм ви говорил. Бях се зарекъл, че ще е там, и се радвам че някакви непредвидени обстоятелства не попречиха на плана.
  И както си стоях, щастливо замаян от три малки водки стигнах да някои велики умозрения. Благодарен съм за това, което имам. Благодарен съм, че ми се намира някой и друг лев, и успях да си събера приятелите и да ги почерпя. Благодарен съм и че ги има тези приятели. Не са много, 6-7 човека, но мога да разчитам на тях и когато положението НЕ Е добре. Не са някакви хора с които просто обикаляме по дискотеките и си показваме новите дрешки. Благодарен съм за работата която имам. Доставя ми удоволствие и е що-годе прилична според шуменските (българските) разбирания. Благодарен съм, че имаше хора които ми се обаждаха в дванайсет и една минута, за да ми честитят. Замислих се колко много хора нямат всички тези неща. И сигурно никога няма да ги имат.
  А пък какво ми подариха няколко човека от бандата, направо откачих. От около 14-годишен ходя с прическа стил "затворник рецидивист". Тоест първи или втори номер (според сезона), като се подстригвам всеки месец. Та  феновете ми подариха машинка... за подстригване... направо не издържах и ги разцелувах. Не съм сигурен, че ще я ползвам, но беше адски готин и в същото време някак си майтапчийски подарък.
  Та... мислете първо за това, което имате и после за това, което нямате.
  Богатите - не се надувайте. Не сте родени със златна лъжичка в устата. Пък и никога не се знае как ще се извъртят нещата.
  Бедните - хич да не ви дреме. Не се оставяйте парите да ви комплексират и зомбират. Всеки има правото да бъде щастлив. Лъснете се, облечете си най-хубавите дрехи и се забавлявайте така, сякаш заведението е ваше (дори и да имате пет лева в джоба).
  Имаше снощи една жена на Платинум... Цяла вечер не спря да танцува... Не я познавам... С черна коса и сини очи... Тя това 100% няма да го прочете, обаче искам да я из***** ,пардон любя и на сутринта да и направя закуска.
Бъдете щастливи!
Край на включването!

P.S  Ако се  питате "Абе  тоя наред ли е?", не съм наред. Все още съм в състояние на лека наркоза, вследствие на неопределено количество алкохолен концентрат, комбиниран с  Cappy  портокал.


Тагове:   неща,   Малките,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ricetek
Категория: Други
Прочетен: 169853
Постинги: 39
Коментари: 101
Гласове: 694
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031