Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2007 22:37 - Телевизионните реклами...?!?
Автор: ricetek Категория: Други   
Прочетен: 1995 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

  Има едно нещо, към което съм пристрастен и това са телевизионните реклами. Обикновено сядам да вечерям към 19.00-19.10, гледайки Btv. А както знаете, това е часовия отрязък, който бъка от рекламни спотове. Много добре ми действат на храносмилането. Абсолютно съм се деформирал вече, оценявам всяка рекламка по шестобалната система. Има стилни неща (малко), има лайняни неща (малко повече) и има неща които не са нищо (най-голямата част). Влюбен съм в клипове, в които не се говори. Достатъчно добре направени са, за да могат само музиката и визията да предадат желаното послание. Ако пък са черно-бели направо ми избиват зъбите вече. На българина, струва ми се обаче, такива неща трудно му въздействат. Поради което в повечето рекламни творения се залага на крещящи цветове и изрази. Май водещия принцип е "Луд на шарено се радва".
  Като цяло най-смехотворни са творенията целящи да продадат някакъв алкохол. Най-вече вината и ракиите. Напоследък върви едно нещо, в което се споменава че "Сватът бил малко бамбашка", а за фон върви някакво парче на Софи Маринова. Да плачеш ли, да се смееш ли?! Аз предпочитам да се смея.

Ракия Грозден

  FLIRT и те да вземат да измислят нещо оригинално най-накрая. То секси мацките, които се дупят са хубаво нещо, ама аман вече. Последното запомнящо се, бяха бягащите татуус.

  Schweps... Shhhh... о, да! La galerie. Moi. Elle. C"est pa elle... L"anomalie. Направо ми изхвръкват очите, всеки път когато я видя. Те и предишните бяха добри, ама тая "рулира" отвсякъде.

Швепс - френската

  Последната реклама на MOTOROLA RAZR. Кефи! Предполагам, че я харесвам, защото правя някакви асоциации с "Матрицата", който пък ми е един от любимите филми. Не е нещо мега оригинално, но ми допада как е направена.

Motorola - RAZR2

  Ако пък искате нещо, бъкащо от идеи, сега ще ви кажа. Office Express! Ама първия спот. Автомобилната симулация. Накрая когато "колата" потегляше и  се разхвърчаваха листчетата, вече бях готов да крещя от възхищение.

Coca-Cola Wonderland. Приказния свят, натъпкан в един автомат за безалкохолни. РЕСПЕКТ! АМА МНОГО ГОЛЯМ!

Coca-Cola Wonderland

  Така... Дойде време за хората, от които НЕ трябва да взимате пример. За нищо на света!

Борола (оная реклама с танка дето се свиваше... имаме умрели от смях в залата) - не знам кой се грижи за "облика" на тази фирма, но дано подобни таланти да се раждат по-рядко. Или поне по-рядко да ги оставят да правят корпоративна идентичност. Надявах се сайта да е по-добре. Естествено, грешах.
www.borola.com

Рекламата на “Калорекс”
Рекламата на “Феминор”

Евтерпа (някакви "парфюми"), все пак сайта е една идея по-добре www.filibe.com/evterpa/index_new.html (моля, да се обърне внимание на хостинга)
Оня спот с пича с колата, който казваше "коте" или нещо подобно - цепи мрака със запалка, гаси крушки и спира тока. Еманация на българския гъзарски мутробарок.

Евтерпа – “Коте...”

  И за да не завършваме съвсем песимистично, една рекламна кампания, която просто ми изби зъбите. GLOBUL I-MODE. Не, не телевизионните клипове с Азис и разни други "величия"... А печатните материали. Едни мацки в тъмно-черно-сино-зелената гама, които ме гледат нахакано, някои иззад черни очила. О-о-о-о, ДА! Това е моят тип реклама. Абстрактна, стилна, футуристична. Имаше и билбордове. Направо ми се прииска да отпоря един и да си го опъна в къщи на стената, толкова добре бяха направени.

image
image
image

  За съжаление, това са единствените изображения с прилично качество, които успях да намеря. Искам ги всичките, принтирани на гланцова хартия, с размер А3.
ТУК можете да прочетете рецензия за тази рекламна кампания, както и да разберете кои са хората, създали я.

imageХайде да похвалим още едно хора.
Тях ги уважавам най-вече заради избора на жени. Откъде все ги намират тия свежи арийски красавици със скулести лица, сини очи и руси коси. Рекламите им наистина създават някаква фреш и непринудена атмосфера. БРАВО!

  Няма ли някъде длъжност “оценител на реклами”. Смятам, че мога да кандидатствам, с прилични шансове за успех.
 



Гласувай:
0



1. mitternacht - ..
18.11.2007 23:00
Аз като видя реклами, ми се ще да изкормя тоя който ги е създал толкова брутално тъпи.
В момента се сещам за една, която ми харесва-на Джони Уокър.Онази с робота... вътре нямаше неща от рода-купети си нащу уиски въъ многу е дубро, много качествено, много вкусно, най-доброто, много евтино. Както и да е...

А да-рекламата с моторолите леко е крадната от Аниматрицата.Онази жестока част, където с катана тренират негъра и мацето.
цитирай
2. tvoqsam - Представете си само докато вечеряте...
20.11.2007 08:57
... ви пуснат оная реклама за спрайта няколко пъти? :))
Така никога няма да имате проблеми с теглото, защото ще ви се отще... :))
цитирай
3. ricetek - Е, аз за щастие не съм гнуслив...
20.11.2007 11:11
ама тая с уригванията верно идва малко в повече. Разбирам Sprite в желанието им да правят нетрадиционни реклами, но тука вече се пооляха.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ricetek
Категория: Други
Прочетен: 169854
Постинги: 39
Коментари: 101
Гласове: 694
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031